آرسام احمدی❤آرسام احمدی❤، تا این لحظه: 10 ماه و 12 روز سن داره

کاملیا کاملیا 27 ام

حالم خیلی خوبه😍💕

ارسام قشنگم😀💝

1402/4/21 11:55
نویسنده : کاملیا
185 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم، نزدیک به یک ماهه به زندگی مامان بابا اومدی و برای اولین بار طعم بابامامان شدن رو بهمون چشوندی.

مامان سر تو خیلی اذیت شده، بارها کارش به بیمارستان کشیده شده.

آرسام قشنگم، یکی از شیرین ترین حس های دنیا رو به ما چشوندی

یکی از شیرین ترین لحظه ها رو

نشونمون دادی...

همین الان که روی پاهام دارم تکونت می دم، به سختی های دوران بارداریم فکر می کنم.

به شادی های لحظه زایمان، به لبخند بابا...

لحظه شمارم که بالاخره بزرگ بشی.

چون من تاالان بچه نداشتم...

گرچه الان 21 روزته، اما ارزو میکنم خوشبخت باشی...😁

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

آویناآوینا
21 تیر 02 13:54
خوش اومدی به دنیا آرسام کوچولو
کارنکارن
25 تیر 02 23:06
قدم نو رسیده مبارک
کارنکارن
25 تیر 02 23:07
البته بزرگ شدن سختی های خودشم داره 
درسته بچه برای پدر مادر شیررینه در هر لحظه 
ولی بنظرمن کوچولو بودنشون قشنگ تره
کاملیا
پاسخ
شما این نظره توعه
ولی من یه مادرم کوچیک تر و بزرگتربودن بچه اش و شیرین بودن یا نبودنش فرقی نداره
وقتی بزرگ شدی و طعم مادرشدن رو چشیدی می فهمی چی می گم😊 راستی 12 سالت بود؟؟!